Движење на воздушен меур во цевка со вода
- движење во негативна насока, (експеримент 3)
- движење во негативна насока, (експеримент 4)
Препорака
Во упатството за видео експерименти се наведени четири линка за четири видео експерименти. На учениците не им се даваат сите четири експерименти, туку само еден. Подоцна можат да се формираат групи од ученици кои ќе си ги разменат резултатите ќе ги споредат, ќе ги дискутираат и ќе донесат заеднички заклучок. Се препорачува во групата да има експерименти и со движење во позитивна насока и со движење во негативна насока за да можат учениците да ја видат разликата, да ги споредат графиците и да се изборат со стандардните мисконцепции кои ги носат овие движења и нивните графици.
Во предложените прашања за развивање дискусија се предлага прашање "Зошто не се исти?" мислејќи на односите од разликите во местоположбите и разликите во времињата. Учениците треба да се наведат на постоење а грешки на мерење како причина за разлики во резултатите. Се разбира, тие односи треба да бидат еднакви, затоа што станува збор за движење со константна брзина.
No comments:
Post a Comment